בית שמש • האדמו"ר מצאנז בירך את אבוטבול

    דוד קורצווייל No Comments on בית שמש • האדמו"ר מצאנז בירך את אבוטבול
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "לבקר בימים אלו בבית שמש ולראות את הפריחה של עולם התורה זה מרנין את הלב, קהילות על קהילות נבנית ביחד, בתי כנסת וישיבות נפתחים אחד אחרי השני, יראי ה' וחושבי שמו מגיעים לכאן יותר ויותר, וזה בוודאי זכות גדול לכל העוסקים במלאכה", כך אמר כ"ק מרן האדמו"ר מצאנז שליט"א לראש עיריית בית שמש משה אבוטבול.

    את הדברים אמר האדמו"ר בעת ביקור שערך בקהילת צאנז בבית שמש לקראת הימים הנוראים. במהלך הביקור הגיע ראש העיר משה אבוטבול מלווה בראשי קהילת צאנז בעיר שדברו בשבחו על פועלו למען ביסוס הקהילה וסיועו בלב ונפש למען צרכי הכלל והפרט.

    במהלך הביקור הציג ראש העיר את המאבק שמתנהל בחודשים האחרונים על עתידה של בית שמש, כאשר גורמים חילוניים חברו למפלגת 'הבית היהודי' במטרה לעצור את ההתפתחות של העיר, ובמיוחד להתנכל להמשך בניית השכונות החדשות בעיר.

    "שמעתי על כך", אמר האדמו"ר בכאב, "אך צריך לדעת שלא בחינם הם הכריזו מלחמה דווקא על בית שמש, מלחמתם מגיעה בגלל שהם יודעים כי בבית שמש נעשים דברים גדולים, הם רואים את פריחתה האמיתית של העיר, איך העיר גדלה והולכת בדרכי תורה ויראה, ולכך הם מכריזים מלחמה. הידיעה כי זו סיבת המאבק אמורה לתת לנו חיזוק וכוח לקראת המערכה הגדולה, אחר וזה מערכה למען כבוד ה' ותורתו".

    "אין לי ספק שזה זמן של איחוד הלבבות גם בקרב מחנה היראים", הוסיף ואמר האדמו"ר, "עלינו בשעה שכזו לשים את כל הדברים בצד, ולזכור את המטרה הגדולה למען עמנו ולמען ערי אלוקינו. כל הקהילות בעיר יתאחדו בכדי לשמור על בית שמש כ'כרך של תורה', והאחדות תביא עמה ברכה גדולה".



    0 תגובות